Wednesday, January 6, 2010

Clinique修眉記



我之前收到CLINIQUE send比我既E-mail,見All About Eyes都用曬,比$200 做面部護理,仲有野拎,好抵WOR,咪打去BOOK,多口問佢原來可以轉修眉,仲好,我好耐冇修過眉啦。

去到有個女仔幫我修,我都覺得佢修得幾仔細,又同我又講又笑,都唔錯,差D問佢咩名諗坐以後搵佢架啦。
點知之後冇啦啦佢走左去service第2個客,結果我等左20mins,不過佢都有講唔好意思,唔緊要啦。

比張前後對比大家睇下先
 最後只係比左$220,就得到以下既野啦,好抵呀。

如果大家咁岩有野買,真係值得一去架,報告完畢。

No comments:

Post a Comment