Sunday, June 6, 2010

炎炎夏日,最好就係食雪糕!!!!(我的雪糕全紀錄)

最近真係好熬,熱到冇曬心機,個人呆呆地。唔知你地有冇同感呢?
我覺得夏天最好既消暑方法就係-----食雪糕啦。
我最喜歡就係食Haagen - Dazs,真係百食不厭GA,唔信你睇:


E個係我最喜歡食既鮮果華夫筒,芒果熱情果 + 士多啤梨,再配上生果,極品呀。


E個係另一個配搭,次次都好新鮮。

香蕉船,細細個,一個都食得曬。

haagen-dazs Chocolate 火鍋,成班人食最開心,宜家望到都想食多次呀。


E個係我今年既生日雪糕蛋糕呀,係咪好靚呢?多謝我既朋友。


最勁既黎啦,E個係台灣食既,10幾個球,食到勁飽,超正。

係咪睇完覺得冇咁熱呢?你地又最鐘意咩味呀?

No comments:

Post a Comment