Wednesday, April 6, 2011

泡泡洗面,溫和又方便

『施巴』呢個品牌,我真係由細聽到大,因為我以前皮膚敏感得好嚴重,用咩沖涼洗頭都會脫皮,所以媽媽就買左『施巴』比我試,我真係一用就冇事,之後我就一直用佢黎沖涼,直到好番先停左,所以我對呢個品牌真係好有好感同信心。

Sebamed Clear Face淨膚潔面泡


冇諗過宜家可以試佢既潔面既產品,真係好開心啦,仲可以係門市拎,勁方便。

pH5.5配方可以促進皮膚弱酸性保護膜形成 不利暗瘡菌,預防粉刺




最鐘意佢有蓋既設計,有D潔面泡冇架,搞到好DIRTY







潔面泡非常方便,唔洗再加水起泡,方便





用後感:






潔面產品我通常會睇佢既溫和度,我覺得佢呢PART真係滿分,冇敏感唔乾,而且見到測試,水份都增加左2格。潔淨度都唔錯,而且用完塊面仲好似滑左,唯一缺點就係我覺得D泡好似稀左D,每次用既份量要多D。

總結,我對施巴潔面泡既感覺都唔錯呀。

No comments:

Post a Comment