Thursday, May 6, 2010

**日本藥房戰利品新鮮空運到港**

剛剛從日本旅行回來,日本的藥房真係一個令人著魔的地方,令人樂而忘返,行完一間又一間,每間都有不同既野,不同既價錢,見到合心意既就即刻買啦,因為下一間可能冇貨,可能價錢貴2倍,真係行到唔想番香港,先同大家分享我既戰利品先:


我知道某D野香港都有得賣,但平好多,Shiseido個洗面,只賣$25,香港好似唔止,雖然我唔知幾錢,大家可以講番比我聽,睇下平左幾多都好呀。
眼藥水好似係一定要買,因為得日本先有又好用。
另外上面個支係Shiseido眉筆,聽聞好用,又平,所以都買左。
其實上面既野我全部都冇用過,都係人地話好我先買,遲D再同大家報告啦。

因為我係日本買左D仲貴既野,所以係藥房只係買左咁小,想知係咩,就按下面條LINK啦

**日本服飾戰利品新鮮空運到港**

No comments:

Post a Comment