Monday, September 6, 2010

是日晚餐 ❤ Shakey's Pizza Restaurant

我係一個好喜歡食美國菜既人,咁岩有次去沙田食野,見到好多人食Shakey's Pizza Restaurant,諗住試下啦,點知一試就愛上啦,真係好好食呀。


蕃茄肉丸
蕃茄味好濃呀,同埋用鮮蕃茄,幾好食。肉丸都唔錯,唔會好韌,都算彈牙,唔錯。


豬肋骨
呢個超好食,肉質嫩滑,好稔,一d都唔乾。而且有肉,唔係只係得條骨,個醬汁都超好食,好惹味,最難得係個面有dd乾,脆脆地,外脆內嫩,好食到停唔到,推介呀。


喜客至尊Pizza
好鍾意個餅底,夠香夠脆,有芝士味, 料都算多, pizza底邊脆,但中間又唔會焗得太硬太燶,好食過pizza hut 好多好多,之後我都冇再食過pizza hut呀。


總結,我真係好推介呢間既Pizza同豬肋骨,真係超好食,個Pizza我見佢地係自己整出墁,唔係買現貨,真係做得好好。環境係唯一唔好,太迫啦,又嘈,根本傾唔到計,我覺得去tst個間好好多,不過唔知點解相對野食又冇咁好wor,真係矛盾呀,但anyway,我都係推介既。

No comments:

Post a Comment