Thursday, September 16, 2010

Yuking❤美食: 好豐富既和牛宴

超級開心可以出席今次飯局,仲要係我最愛既美食之一: 日本菜,真係開心到爆呀。
今次既店舖係牛蔵,係尖沙咀彌敦道63號 iSQUARE 7樓1號舖 。
比個菜單你地睇下啦,好多野食呀!!

日本溫室番茄沙律
白飯魚明太子沙律
牛藏壽司拼盤
和牛他他
極上和牛盛合
龍蝦花竹蝦盛合
泡菜香草雞腿肉
特選牛肋骨
野菜盛合
明太子海膽炒飯
和牛燒石鍋飯
豆腐雪糕



日本溫室番茄沙律,其實本身我唔係太鐘意食番茄,因為我覺得個味好腥,但佢呢個配左芝麻汁,冇咩腥,又ok wor。



白飯魚明太子沙律,我幾鐘意佢張個白飯魚整成一塊,幾特別,脆卜卜咁。而明太子都唔腥,幾好。



牛藏壽司拼盤,有三文魚, 吞拿魚, 三文魚籽, 火炙芝士三文魚腩, 立魚, 八爪魚,我覺得最好食係三文魚籽,好大粒,好好食。不過其他壽司我覺得細左d,如果大件d就仲好啦。


和牛他他,今次係我第一次食生牛肉,其實我個人唔係太鐘意生牛肉,硬係驚驚地,怕肚痛。但一場黎到,冇理由唔試既,結果食左一啖,其實都ok既,唔講唔知自己食緊生牛肉,加埋隻生蛋,都食得過既,不過我個人問題冇再食第2啖,haha。


極上和牛盛合,呢個係我既最愛,超級好食。其中黑毛和牛牛柳係我最愛,脂肪比例最均勻,入口即溶,冇渣,好好食呀。之後佐賀和牛肉眼都係好食,好林,加上海鹽就濃味d,但唔加都好好食,佢本身牛味都好濃,好正。
牛柳粒切到粒粒坦白講差小小,佢好juice,但如果再林多dd就完美啦。
美中不足係牛脷唔夠分,我冇得食。總括,佢d牛真係好好食,推介,同埋待應哥哥姐姐都勁好人,教我燒,同埋幫我燒,服務好好。




龍蝦花竹蝦盛合,超興奮,睇相就知道佢好大碟架,望到都勁開心呀,有好多野食架,有帆立貝, 大蜆, 蠔, 花竹蝦, 鮑魚, 鯖魚, 豬大腸, 鴨胸, 雞肉, 牛肉。帆立貝勁大隻,加埋牛油同清酒燒,好好食呀,好香,不過我地燒耐左,有d un,美中不足。
花竹蝦唔知點解燒完之後d肉痴住曬,好難整出黎食,所以感覺一般啦。
鮑魚好好食呀,好鮮甜呀,仲好細心咁整開一片片,好正。
蠔,恕我坦白,唔好食,我食到有沙而且好似有d乸,好怪。
鯖魚,好食呀,皮脆肉嫩,有小小汁咁,好好食。
而其他我冇講既就係正常,冇咩特別,ok。




特選牛肋骨,幾好食wor,我起初以為好un tim,點知林wor,好食。


泡菜香草雞腿肉,一般,冇咩特別,ok。
野菜盛合,正常,最特別係個蕃薯仔,好可愛,而且仲好好食,好甜,我想食多次tim呀。



明太子海膽炒飯,淡口左d,同埋可能開始飽,所以一般。



和牛燒石鍋飯,呢個ok wor,本身牛肉係生既,拌勻之後就熟左,岩岩好,而且有d飯焦,好食呀。



豆腐雪糕 ,個外觀好可愛呀,雪糕都ok。

嘩...呢遍文搞左成個鐘呀,打左好多字,整左好多相,但都值既,因而呢餐真係好食同埋好豐富,好開心呀。
希望大家多多支持,留言同推下啦。

No comments:

Post a Comment