Monday, December 6, 2010

♥聖誕快樂♥ 聖誕裝飾特集+自助餐+聖誕抽獎!!!♥

MERRY CHRISTMAS!!!!
哈哈,聖誕快樂呀大家,今年大家都左邊度玩呀?有冇去影相同食聖誕大餐呢?我今年都去左幾個地方影相同食左BUFFET呀,等我介紹下啦。聖誕裝飾特集+自助餐+聖誕抽獎 - 開始啦!!

首先,去左旺角新世紀影相,今年主題係"借東西的小矮人亞莉亞蒂”同埋有宮崎駿25周年作品展,有好多宮崎駿既作品,喜歡宮崎駿既朋友一定要去睇呀。







影完相之後就去左食LUNCH BUFFET 啦,對我黎講最吸引既都係甜品,甜品款式都幾多而且都幾好食,好正呀!!!





之後去尖沙咀,見到好多SIS POST左isquare既相,我都去影番張先,真係有好大個珍寶珠聖誕樹呀。




跟住去HB CITY,不過今年我覺得真係唔夠之前吸引,而且好多蛋糕白色既部分都變左灰色啦。





今日既重頭戲 - 1881,個迴轉木馬真係好靚呀,好鐘意,而且我一向都覺得1881影相好靚,好有歐陸情懷,所以係度影左好多相,而且工作人員都唔錯,都有幫我地影合照呀。





好啦,因為聖誕節既關係,希望大家都開開心心,所以預備左個小抽獎比大家,因為我第1次搞,又唔知有冇人參加,所以只係預備左小禮物,但如果反應好的話,我會再送啦,希望大家有個開心既聖誕節啦!!



方法係:
推一推個POST,之後留言(講咩都得,大家開心就好啦)
截止日期:2010 年 12 月 31 日 23:59。


No comments:

Post a Comment