Monday, December 6, 2010

對自己好d,由D.I.Y. 潤唇膏開始

上星期好開心參加左ELLE X QueenEco.com『DIY 潤唇膏工作坊』,因為可以帶多個朋友出席,我D朋友又唔得閒,冇謂浪費左個機會,於是上黎問下有冇SIS有興趣,好野一定要同大家SHARE GA MA,咁岩QUEENIE留言,於是就一齊去啦。

今次個地點係:上環-御林豪庭,老實講,真係有D遠同唔太方便啦,不過都冇損大家既心情。
上到已經見到環境好靚,仲有好多好靚既擺設tim。
大會已經準備好曬D材料啦,有三支唇膏+一個盒仔+三張卡紙,之後就開始講解一下呢個活動同埋流程啦。
先黎杯香檳relax下
示範作品就係咁啦
今次整既材料有:Olive Oil, Shea Butter, Cocoa Butter, Beeswax & Essential Oil
先把預先將部分材料分配好,之後每人再加入杏仁油及橄欖油
之後就格水加熱,大約3分鐘就溶晒啦,變成水狀
材料溶晒就可以離火~再加入2-3滴香薰。我就揀左佛手柑同薰衣草
之後要好快手倒入唇膏盒度,如果唔係d液體凍左就會凝結番,我冇諗過變得咁快lor,好似5分鐘都冇就凝結番啦,搞到之後要溶多之次,haha
倒曬入唇膏盒度後就開始同佢地扮靚靚啦,以下係我既作品
全班的作品,係大家好努力痴痴貼貼既成果呀!!
好開心可以參加到今次既活動呀,好好玩,同埋比我想像中易呀,同埋好同意導師所講,查係嘴上面既潤唇膏成份一定要天然,因為你會食落肚,所以對自己好D,一於自己D.I.Y.最天然既潤唇膏啦。
如果有時間好想同朋友再整多次呀,多謝ELLE X QueenEco.com。

No comments:

Post a Comment