Wednesday, December 21, 2011

我要變牛油果美人!!!

最近不約而同都用緊牛油果護膚品,都係真金白銀買架,覺得都唔錯,所以就同大家介紹下啦。

先講下牛油果有咩好處 :
牛油果含有豐富維他命E,有助皮膚抗氧化,是天然的抗衰老劑。常用保持皮膚青春健康。

Kiehl’s牛油果眼霜




Kiehl’s牛油果眼霜係我之前係又一城上Kiehl's個workshop個時買既,詳細可以去睇番 平民價錢,貴婦享受
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=10758&do=blog&id=65297
介紹下產品先:
    
質感豐潤,能針對幼嫩的眼部肌膚,發揮超凡的修護功效。獨特的「雙重保濕機制及不移位配方」能使眼霜緊貼眼部肌膚,給予肌膚最大的保濕及抗氧化功效。適合乾性、中性偏乾及中性肌膚使用。
主要成份:牛油果油、乳木果油及維他命E
賣點:含牛油果的天然脂肪酸成份,能有效滋潤眼部肌膚。配方不含著色劑及芳香素,並經眼科專家測試,性質溫和安全。
含牛油果天然成份,性質溫和







用後感:
查完 toner 後,趁微濕時,查呢隻 eye cream,用手指摔摔下,d cream 會自動變水狀,感覺好得意。
我覺得保濕同滋潤效果唔錯,沒諗到滋潤度上很不錯也蠻清爽,現在用都冇覺得太油既感覺,適合秋冬使用。堅持每天早晚一次,用左3個月之後發現眼睛下面的小紋淡左D,真係算不錯。



牛油果乳酪面膜 CRASH COURSE IN SKINCARE
每件單價 $125/100g
(活化細胞、瞬間補水,適合任何肌膚,特別適合睡眠不足、受壓、泛黃無光的肌膚)





主要成份 : 新鮮乳酪、牛油果及天然礦物泥
快速見效的急救面膜!能瞬間更生肌膚,讓細胞時刻保持水漾狀態、回復健康光采。以新鮮乳酪、牛油果及天然礦物泥混合而成,能幫助吸走油脂污垢,且具排毒功效,令肌膚淨白亮麗。
皮膚也變得有光澤,成份天然、有機





用後感:



呢個要先多謝本小姐既生日優惠啦,如果唔係都冇DISCOUNT呀。THANKS!!!
味道我覺得反而似檸檬,因為佢要放入雪櫃,咁上面既時候就會涼涼地,幾舒服呀。
我覺得用完之後皮膚光澤左,而且皮膚軟左,好滑咁,不過我就嫌佢既保濕唔高,可能佢主要功能係回復健康光采啦,所以如果你個排捱夜,殘D,我覺得作為急救係WORK既,而且係水洗式,一沖水就得,好方便,加上成份天然,唔怕敏感。唯一係佢太快過期,豪用又覺得貴,所以呢,特價先會買啦。

我出呢遍文既時候已經用曬佢地啦^^,又係時候買新產品啦,大家有冇咩好介紹呀?

No comments:

Post a Comment