Tuesday, September 6, 2011

挑戰眼線液極限 – 到底有幾幼

我之前只係用過一支眼線液,所以今次收到眼線液試用不知幾開心。

AVANCE 超完美極纖細防水持久眼線液筆
超防汗、淚成份添加,長時間展現立體、艷亮魅惑大眼,勾住眾人的目光焦點。

*不暈染。
*濃密漆黑的色澤,艷亮、深邃。
*速乾型設計。
*溫和不刺激眼睛。
0.1mm的極細筆尖設計,自由描繪出迷人眼線。


黑同啡2個選擇


眼線液當然要快乾同畫得幼啦,如果想要粗得話就用眼線筆啦
所以今次我畫左一條好幼既眼線,大家睇到嗎?



佢真係好勁,可以畫到好幼,真係唔講都唔覺畫左。而且仲要乾得好快,唔會好似我另一支眼線液咁,因為乾得慢而令到條眼線冇曬,仲要入埋眼
經過左成日,佢只係有少少溶,我覺得都算keep得唔錯啦,起碼唔會變熊貓眼先,而且都防水。


總結我覺得佢都唔錯,不過其實如果有黑色會更好。最後多謝雅施。

No comments:

Post a Comment