Sunday, February 6, 2011

♥讓肌膚投入普羅旺斯果園♥

我一直都好喜歡橙,熱情果既味道,我鐘意佢好清新,好FRESH既感覺,今次可以率先試用限量既L’OCCITANE橙花蜜乳木果油,真係好開心呀。




先介紹一下L’OCCITANE即將推出的乳木果芬芳果園限量系列,有3種味道,分別係杏桃花、玫瑰果、橙花蜜。
而我今次就試我最鐘意既橙花蜜 - Orange Honey橙花蜜:
在甜橙花綻放的季節,成群的蜜蜂穿梭在果樹間採集花蜜,製作出清新果氛、香甜可口的蜂蜜。

我 相信大家對乳油木果油的保養用途並唔陌生,因為是保養品牌中常運用的經典成份,其功效受到高度肯定。今次L'OCCITANE推出升級版有機新配方及三種 迷你包裝的普羅旺斯果園香味限定版,並榮獲EFT ( Ecocert Fair Trade )歐盟公平交易認證,見證了歐舒丹與西非布吉納法索婦女合作的成就與喜悅!普羅旺斯果園香味限定版同步推出保濕身體霜及植物皂,為寒冬帶來最滋潤的防護與 呵護。



乳油木橙花蜜植物皂
蘊含豐富乳油木精華,有著綿密的泡沫及細緻的香氣,能溫和洗淨肌膚,並維持肌膚的保濕平衡。

白色香皂上刻上L’OCCITANE字樣




我諗我有成10年冇用過香皂,宜家都市人講快,都係用沐浴露,所以用番感覺又幾得意。



第一個感覺係好香呀,成個沖涼室都係橙花蜜的香味,真係好舒服,好RELAX呀。只要輕輕搓揉就會有綿密泡沫,用後肌膚柔嫩舒適不緊蹦,好溫和呀,非常適合冬天乾癢既皮膚,用左幾日之後乾癢既情況都有改善呢。

我覺得唯一既缺點係點解冇野比我裝番個皂既?我有排用GA MA,即係宜家都市人屋企唔會好似以前咁有個香皂盒,我又冇理由放番入個紙袋度架,會濕MA,呢個真係唯一既缺點。

乳油木橙花蜜保濕身體霜
給乾燥肌膚的完全呵護!可深層修護,抵抗環境因子的刺激。柔順的質地,帶給肌膚長效持久的保溼,及柔嫩豐澤的膚觸。

有一層鋁箔紙保護,夠衛生。









質 地有D似奶油,同平時用開既身體霜有D分別,佢比較滋潤同感覺較杰身,流動性不高但推抹好容易,我起初以為好難推,點知又唔係,一推就化開成液態,仲可以 按摩埋,幾好WOR。最驚喜係我第2日起身仲聞到成身有淡淡既橙花蜜香味,嘩...我冇諗過可以維持成晚,真係好厲害。

用後肌膚明顯保濕潤澤,不過就有D油脂性,我覺得佢好有效咁解決因乾燥而產生既粗糙感,明顯回復亮澤,睇相就FEEL到,真係唔錯,我原本DRY到爆,宜家提升左好多。


橙花蜜乳油木果油(有機EFT)
天然成分配方,蘊含高成分的乳油木果油,可深層修護肌膚,防護外在環境的刺激。可塗抹於嘴唇,防止嘴唇乾裂。獨特半月形鋁盒包裝,色彩繽紛,亮眼可愛!











半 月形鐵罐既包裝真係好特別同好可愛,3款之中我最喜歡就係佢啦。橙花蜜的香味,聞起來好舒服,我當佢係唇膏,查上嘴,好滋潤呀,真係即時令雙唇柔軟幼滑, 效果好好,好保濕,而且係有機EFT 商品,大愛。仲有呀,佢既用途廣泛,可以用於臉、唇部、秀髮同身體各部位,細細盒,拎出街都好方便,真係誠意推介。

至於潮用方法,我會提議沖涼之後個身體微濕既時候,係沖涼室仲好多熱氣既時候即刻用保濕身體霜,比肌膚保持係有水份既環境下,可以即時LOCK住水份,等肌膚吸收既效果加強,我試過比起出黎之後先用保濕身體霜好得多。

另外我都會查係指甲邊緣,因為E D位置平時大家都會忽略既,只需要小量既保濕身體霜,真係好小就得,已經即使保濕,連指甲都回復光澤,有相為證,效果好好。





總結,我真係好鐘意L’OCCITANE橙花蜜乳木果油,其實今次係我第一次接觸,但已經有好多驚喜,我最喜歡橙花蜜乳油木果油,用途廣泛又可愛,我真係深深愛上L’OCCITANE呀。

No comments:

Post a Comment