Friday, May 6, 2011

一年四季都要塗防曬!!!

防曬我每日都會用,無論晴天,雨天,去室內,室外,我一d都唔會偷懶,因為我見過上一代女仕滿面雀斑既苦況,所以我寧願唔化妝都要塗防曬。(我家既防曬用得好快=_=")
其實一般ol番工只係25度就已經足夠啦,如果室外既話就要40度 or以上,仲要定時補番先得架。
最近新寵就係CLARINS全新UV PLUS HP清透美白防曬乳SPF 40 PA+++,有兩色可以選擇,肌膚色同自然色。



UV PLUS HP清透美白防曬乳,加入了源自法國普羅旺斯的卡塔路爾有機哈蜜瓜成分,
其果肉富含高濃度的 SOD 抗氧化物,有助肌膚對抗自由基,阻截提早衰老跡象,
配合抗紫外線及抗污染的功能,能保護肌膚免受都市生活的環境侵害。
100%礦物防曬成分,能夠呵護肌膚,連敏感肌膚都適合

價錢 : 30ml $340 / 50ml $450

肌膚色


自然色



我 覺得佢既質地比我平時用開既杰身少少,所以份量都比較用多少少,但係都一樣好易推既,而且有淡淡既bb香味,其實我幾鐘意架,絕對唔係個d難聞既防曬味, 不過如果你唔鐘意既話都冇問題,因為香味係上左面之後好快就冇左啦。我覺得肌膚色個支用完好似令膚色均勻左d,不過要注意份量,如果唔係好易搞到塊面過 白。所以我都係鐘意自然色多d,唔知點解感覺上覺得佢仲好推過肌膚色,好奇怪?!而且塊面仲有d光澤感,好似睇落皮膚好左咁。愛!
用左成日完全無油膩既感覺,好清爽,一d都唔lup,真係出油少左,岩曬夏天用呀,最重要係眼部周圍都用得,唔使分2支防曬,好方便。真係冇諗過CLARINS既防曬咁好用,以後買防曬又多一個選擇啦。

No comments:

Post a Comment