Friday, May 6, 2011

I ❤ Za - 15分鐘化出亮麗自然妝

za呢個品牌我細細個就聽過呢個名啦 (其實都唔細啦,個時大約係5年班)個時因為有個貪靚既同學仔買左話好用,於是我地又跟住買,真係平靚正,可惜之後就好似消失左啦。直到舊年見番不知幾開心呀,咁岩我又有幾樣za既化妝品,一樣出遍za化妝文啦。

其實原本冇諗過用15分鐘化架,點知我遲左起身,於是變成左15分鐘化出亮麗自然妝啦。
今次用既係眼影,唇膏同真皙美白護膚乾濕粉。


ZA真皙美白護膚乾濕粉

功效:乾濕两用粉,白天使用,逹至美白護膚及創造明亮美肌.


美白:●將護膚成分"Fresh Vitamin C Powder"美白清粉加入粉底中變成護膚粉餅,能淡化色斑及痘印,實現白皙透明美肌效果.

          ●遮盖色斑,痘印及明顯毛孔,俢飾暗沉膚色,呈現均匀亮麗.

          SPF20/PA++阻隔紫外線A`B.

          ●天然植物精華萃取(精煉堅果成分),令肌膚保濕及滋潤.

          ●柔滑貼服筫地,持久保持完妝效果.

真皙美白護膚乾濕粉連埋兩用粉盒,個粉盒好靚呀,又可以照鏡,而且細細個好方便拎出去補妝用。

有埋SPF20/PA++,岩曬宜家夏天用呀。

今次我揀左color code32,比較自然,接近自己既膚色。

一開就得,單手都開到呀。

仲透氣tim

唯一唔好 我覺得個粉撲質數mama地。

乾濕粉真係好方便易用呀,輕輕一擦,毛孔淡左呀。而且都可以遮到黑眼圈,肌膚即時變得明亮同均勻,我覺得效果真係唔錯呀。
仲有,我之前擔心佢會好浮粉,好厚,點知我覺得效果好自然,好貼面又唔油膩,都冇咩出油,真係keep到個妝,勁岩夏天用呀。

我真係對乾濕粉改觀,又平又好用,只係HKD 95炸,比起其他品牌平成1/3呀。
宜家仲有優惠呀 :

亮肌限定優惠

Za 限量推出「珍珠亮肌限定套裝」,購買真皙美白護膚乾濕粉連兩用粉盒,隨
盒附送真皙美白潔面泡沫體驗裝 15g〈售價:$130,價值:$142〉!



之後到眼影啦,我之前都出文介紹過,d色真係好靚又方便,唔使自己再諗。同埋深紫色個格係勁出色,又夠閃,你見我用到咁就知,我用佢做外眼線效果真係一流,對眼即時大左。


最後加d胭脂同埋個唇膏,搞掂。
5分鐘底妝 + 10分鐘眼妝+ 5分鐘胭脂同唇膏 = 15分鐘化出亮麗自然妝
真係超快同零技巧呀,岩曬趕時間又要扮靚既你呀。
鐘意的話,留言支持下啦。^^

No comments:

Post a Comment