Wednesday, February 6, 2013

新春拜年妝+非常外父3

兔年快樂!!!我先祝大家身體健康!!心想事成!!愈來愈靚!!
今日初三大家都應該拜完年,留係屋企OR出街行下啦,唔知今年大家有冇化個靚妝出去逗利是呢?
因為見長輩既關係,我都係化個淡淡既妝出去啦,先睇下我今日用咩先:


COVERMARK真係我既最愛呀,BASE+粉底=無敵。


再睇下個眼妝,我今日主要係加長個眼尾,眼影係淡淡既粉紅色。



全妝照。


之後仲去左睇非常外父3,都幾好笑既,輕輕鬆鬆好岩新年睇,我覺得最好笑係"I Am Watching You" 同埋個小朋友好可愛,佢去INTERVIEW咩都講曬出黎,同佢家姐好大分別個度都好好笑。有時間都可以去睇睇呀。有冇人睇都左呀?





上回講到,男護士阿基(賓史迪拿飾演)幾番波折,終於得到準外父老積(羅拔迪尼路飾演)接納,邁向迎娶女友柏美(泰利保路飾演)一大步……

殊不知,外父突然話要先見一見親家老爺奶奶!

據 阿基所講,他阿爸是律師,阿媽是醫生。身為前中央情報局測謊專員的老積,對這種家庭背景十分滿意,阿基一家堪稱門當戶對。不過,當他踏入未來親家門口,情 況顯然有異──霍老爺(德斯汀荷夫曼飾演)原來是個一早已退職、掛著湊仔的過氣律師,霍奶奶(芭芭拉史翠珊飾演)則其實是「性慾治療師」,最愛教阿公阿婆 點樣活到老「造」到老!

非常野蠻老積夫妻VS終極騎呢霍氏宗親,爆發至激笑彈!

No comments:

Post a Comment