Wednesday, October 6, 2010

鑲了寶石的眼睛 (美妝影音) ❤Show off your glitter❤

收到電話話我抽中左既時候我係超級興奮,因為今次係我第2次抽中化妝品 (我寫blog超過1年啦),可能我平時好小出化妝文,所以好多化妝品活動都唔會中,今次中左我覺得好似係比我一個肯定咁,所以開心到爆呀。
今次要出影音,係我第一次,其實真係有d緊張,仲要自己化得又唔叻,所以成件事花左好多人機,同埋搞左好耐好耐。





講番今次我抽到d咩先,分別係:
限量版Glitter Eye Color炫彩光魅眼影 04 Peach Fizz
Dramatic Eye Color 絕色心動眼影  #Violet




Glitter Eye Color炫彩光魅眼影 (共4色)  
Za
今年首次加推年度限量版Glitter Eye Color炫彩光魅眼影,外型包裝精緻,並以「寶石稜角」為設計概念,尤如真實的寶石般璀璨耀目,盡展華麗氣息!4單色眼影可相互配搭,或襯以ZaDramatic Eye Color絕色心動眼影,幻變出無限閃爍眼粧,方便配襯不同造型。細緻粉質添加維他命E,滋潤保濕成分加強眼粧持久度,不易脫粧。配合閃爍珠光粒子,只需用手指於眼簾輕輕一抹,雙眼彷如即時鑲嵌寶石,煥發魅力光芒!

Dramatic Eye Color 絕色心動眼影
有別以往Za 推出之眼影,極具可塑性的漸變眼影。
絕色心動眼影,全系列共備5款顏色,輕易塑造奪目眼神。
5款全新顏色
高度顯色,色澤持久
不會因油脂分泌或眼睛眨動而弄污原有色彩
粉質細膩,貼服柔滑
含維他命E,防止幼紋形成

以下係眼妝既相:




妝既相:


最後係video:


講真,我唔係人氣blogger,又冇咩人識我,今次個比賽係要多人"like"先會win,其實我真係冇咩望,希望人地有60個like,我都有40個,唔好輸得咁難睇就好啦。希望大家鐘意我既video啦。
最後我一定要多謝我男朋友,因為我完全拍唔掂,搞左成日都唔得,於是佢過黎幫我拍片,剪接,仲要幫我upload埋,搞到成1:
00先訓,(平時佢11:00就訓ga啦),所以萬分感謝佢,佢真係好好呀。

No comments:

Post a Comment