Wednesday, October 6, 2010

SOFINA JENNE 工作坊

我想講直到宜家我仍然好興奮,我竟然抽中左SOFINA JENNE 工作坊,係我最愛既品牌之一呀。我係第一次抽中SOFINA既活動呀,真係發夢都冇諗過呀,勁開心。

講番今次個WORKSHOP,去到會先做個SKIN ANALYSIS,睇下你既皮膚,好彩我都合格,有3粒星,不過都仲係唔夠,希望用完之後會有5粒星啦。
之後會去洗面,我覺得佢個milky cleanser好好用呀,一完一D都唔乾,而且有D白左咁,好吸引,睇黎又要買啦。

好啦,活動正式開始啦,首先由關根智子小姐介紹同教授使用jenne 的產品。
佢好NICE ,仲走落台同我地傾計,好互動呀,我鐘意。

有Model同我地示範正確塗既手勢,我覺得安排好好呀,我地係下面可以即刻跟住做,好清淅。
關根智子小姐仲教我地可以自己係屋企測試皮膚夠唔夠水份,就係搽完護膚品之後,張手按係面度,如果有點黏黏既感覺,就即係足夠啦。


之後每人敷一對eye mask,敷左只係10MINS,但對眼既紋明顯淡左,好鐘意,效果好明顯呀。



之後Fran小姐向在場各位詳細介紹SOFINA jenne系列各產品的功效,介紹下SOFINA JENNE係專門針對年輕肌膚而設計既產品。

  • ○保濕成分「尤加利精華」
  • ○質地輕盈清爽, 絕不油膩
  • ○通過過敏性測試
  • ○不會導致暗瘡及粉刺
  • ○不含酒精




最後係化妝環節,介紹左base,粉餅同遮瑕。




我馬上被粉餅燒到,我一直唔用粉餅係因為我覺得好乾,唔貼面同埋唔自然,但佢個粉餅遮到我D毛孔同埋好自然,我番到去忍唔住再影相,絕對好容易就扮到素顏同埋感覺年輕左,改變左我對粉餅既睇法,睇黎用曬屋企既化妝品,都要入手買啦。

完左個活動之後,我影左佢地個DISPLAY,天呀,好靚呀。



當中我最鐘意既就係聖誕限量版彩妝盒啦,好~靚~呀! 忍唔住影多個近鏡,死啦,又想買啦。





今日拎番去既產品有4個,jenne jelly moisturizer,Lotion同2個防曬,我一定會好好試用再同大家報告架,最後非常多謝BE同SOFINA。

No comments:

Post a Comment