Wednesday, October 6, 2010

Yuking❤美食: Applegreen

黎Applegreen食野係因為網上好多好評,於是黎呢度試下,點知出事啦。
地址: 旺角太子道西193號新世紀廣場7樓713-715號舖
 
特式焗薯皮
其實係蕃茄粒加上薯皮,嗯,都OK既,個賣相幾靚,但事實上就一般啦,只係我覺得價錢定得有點貴。
Carbonara
網上話呢個好食,一定要試,可能係我期望太高,其實我覺得一般。其實講真就係芝士煙肉意大利粉,都OK既,
不過我覺得好多地方都有,價錢定得有點貴。同埋吃多了會膩。最好食係面個個蒜蓉飽。
 
美式墨西哥烤肉卷
個肉好乾,唔好食,同埋講真只係一碟牛炒青椒黃椒紅椒加個烤卷皮,我都係個句:價錢定得有點貴。
我唔會話呢間野唔好食,只係我覺得唔抵食,因為每碟都過百,而且份量都係正常SIZE,不過都只係我個人既意見,唔知係咪我個日唔好彩啦,大家又有冇試過呀?

No comments:

Post a Comment